Перспективний план самоосвіти вчителя хімії
Баланенко Вікторії Вікторівни
на 2010 / 2015 роки
Проблема: «Інтегрована система навчання хімії у контексті компетентнісного підходу »
Мета:
підвищення розумової та пізнавальної активності;
створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває себе успішним, інтелектуально спроможним;
набуття життєво необхідного досвіду;
поглиблення знань з різноманітних методик.
Завдання:
знайти доступні джерела інформації до даної теми;
удосконалити використання на практиці міжпредметних зв’язків при викладанні хімії;
оволодіти прийомами та організацією проведення інтегрованих занять;
розробити комплекс інтегрованих уроків.
Актуальність:
впровадження нових методів подачі інформації;
покращення наочності навчання;
забезпечення кожній дитині власної траєкторії саморозвитку;
самостійної роботи учнів;
підвищення мотивації та пізнавальної активності;
розвиток творчого потенціалу учня і вчителя, їхніх здібностей до
комунікативних дій;
розвиток умінь експериментально-дослідницької діяльності.
Тема
|
Навчальний рік
|
1. Методика проведення інтегрованих уроків.
|
2010-2011
|
2. Інтеграція дисципліни «Хімія» з іншими предметами через хімічний експеримент для формування пізнавального інтересу учнів до навчання.
|
2011-2012
|
3. Методичні особливості використання міжпредметних зв’язків при вивченні теми «Неорганічні сполуки» у 8 класі.
|
2012-2013
|
4 Проблемно-інтеграційний підхід до вивчення органічної хімії у 9, 11 класах.
|
2013-2014
|
5. Інтегрована система навчання хімії у контексті компетентнісного підходу.
|
2014-2015
|