29.03.15

САМОАНАЛІЗ УРОКУ

САМОАНАЛІЗ  УРОКУ


1.    Тип і вид уроку, зв'язок його з попередніми.
2.    Які головні завдання уроку, як вони враховані під час реалізації мети уроку?
3.    Чи раціонально використано час уроку?
4.    Чи раціональна структура уроку для реалізації головних завдань, досягнення мети?
5.    Які методи навчання використано для вивчення нового матеріалу?
6.    Як здійснюється контакт із класом, окремими учнями?
7.    Ефективність організації самостійної роботи.
8.    Чи були елементи самоосвіти, самовиховання?
9.    Чи використано індивідуальний і груповий підхід до навчання?
10.Як організовано контроль і самоконтроль за активністю знань?
11.Чи забезпечено цілеспрямованість, оптимальну розумову діяльність учнів?
12.Запобігання розумовому перевантаженню учнів та його подолання.
13.Створення проблемно-пошукових ситуацій для глибини засвоєння матеріалу, емоційного настрою учнів.
14.Дотримання правил педагогічного такту, загальноприйнятої етики, норм взаємин учителя та учня.
15.Елементи, етапи, форми, методи, які були найвдалішими.
16.Що із запланованого не вдалося? Чому?
17.Чи цікавив урок учнів?

18.Як працювати над подоланням недоліків? Яка необхідна допомога?
Share:
«Школа – це маленька держава. Вона не може існувати без ідеї, задуму, що захоплює дітей, учителів, батьків. Якщо така ідея зникає й не народжується нова, школа зупиняється у своєму розвитку. В ній нудьга і немає прогресу»

Блог кабінету хімії

Сайт КЗ "Ліцей НТН" КМР"

МАН України

Навчальний портал

Інформація для абітурєнта

Міністерство освіти й науки України

До мене завітало

На платформі Blogger.