Рівні навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів
|
Початковий
|
1
|
Учень упізнає деякі хімічні об'єкти і може назвати їх
(на побутовому рівні).
|
2
|
Учень описує деякі хімічні об”єкти за певними ознаками.
|
|
3
|
Учень має фрагмент альні уявлення з предмета вивчення
(обізнаний з деякими хімічними поняттями).
|
|
Середній
|
4
|
Учень знає окремі факти, що стосуються хімічних
об'єктів, може відтворити їх з допомогою вчителя.
|
5
|
Учень відтворює навчальний матеріал з допомогою
вчителя, дає визначення деяких понять.
|
|
6
|
Учень самостійно відтворює значну частину навчального
матеріалу, з допомогою вчителя може порівнювати хімічні об'єкти.
|
|
Достатній
|
7
|
Учень самостійно і логічно відтворює фактичний і
теоретичний навчальний матеріал, уміє класифікувати хімічні об'єкти.
|
8
|
Учень виявляє розуміння основоположних хімічних теорій
і фактів, уміє наводити приклади на підтвердження цього.
|
|
9
|
Учень володіє навчальним матеріалом і застосовує знання
у стандартних ситуаціях, уміє узагальнювати й систематизувати надану
інформацію, робити висновки.
|
|
Високий
|
10
|
Учень володіє засвоєними знаннями і використовує їх у
нестандартних ситуаціях, встановлює зв”язки між явищами. Здатний до
самостійного використання інформації згідно з поставленим завданням.
|
11
|
Учень володіє глибокими знаннями з предмета,
аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях, уміє аналізувати
додаткову інформацію.
|
|
12
|
Учень має системні знання з предмета, свідомо
використовує їх, у тому числі й у проблемних ситуаціях, може самостійно
оцінювати явища, пов'язані з речовинами та їх перетвореннями.
|