1. Найменування
виховного заходу, дата, місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.
2. Визначення
форми (жанру) заходу: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний
тренінг, урок самоврядування тощо.
3. Конкретні
педагогічні цілі й виховні завдання цього заходу (головною метою виховного
заходу є зміна стосунків).
Наприклад:
§
Виховання інтересу до спорту, техніки, науки,
мистецтва, політики, тощо;
§
Формування здатності до збагачення власного
внутрішнього світу, самовиховання;
§
Зміна характеру міжособистісних стосунків у
класному колективі (виховання в учнів поваги один до одного);
§
Зміна ставлення до якогось члена колективу (в
результаті його цікавої розповіді про своє захоплення, про яке ніхто раніше в
класі не знав, у нього можуть з’явитися товариші);
§
Виявлення, розвиток здібностей будь-якого із
членів колективу, забезпечення зміни його ставлення до себе;
§
Вивчення учнями правил поведінки (етикету): на
вечорі, танцях, банкеті тощо.
4. Наявність
плану підготовки та проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність.
5. Участь
колективу вихованців у розробці планів проведення заходу і їх мотивація до активної
діяльності.
6. Хід
підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до її виконання.
7. Педагогічна
позиція вчителя, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів,
залучення їх до роботи в ролі помічників.
8. Врахування
вікових особливостей, індивідуальних і колективних запитів та інтересів дітей.
9. Позиція
школярів під час проведення заходу (активність та ініціатива; байдужість і пасивність).
10.Позитивні, найбільш вдалі моменти заходу,
створення виховної ситуації, у якій учні відчувають радість, гордість за себе і
товаришів. Хиби і труднощі у роботі, шляхи їх подолання.
11.Ступінь виконання поставлених завдань.
12.Спрямованість у майбутнє (наявність перспектив),
визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані проведені заходи,
системність виховної роботи у класі.