29.03.15

Самоаналіз виховного заходу

Самоаналіз виховного заходу

1.    Найменування виховного заходу, дата, місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.
2.    Визначення форми (жанру) заходу: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний тренінг, урок самоврядування тощо.
3.    Конкретні педагогічні цілі й виховні завдання цього заходу (головною метою виховного заходу є зміна стосунків).
     Наприклад:
§  Виховання інтересу до спорту, техніки, науки, мистецтва, політики, тощо;
§  Формування здатності до збагачення власного внутрішнього світу, самовиховання;
§  Зміна характеру міжособистісних стосунків у класному колективі (виховання в учнів поваги один до одного);
§  Зміна ставлення до якогось члена колективу (в результаті його цікавої розповіді про своє захоплення, про яке ніхто раніше в класі не знав, у нього можуть з’явитися товариші);
§  Виявлення, розвиток здібностей будь-якого із членів колективу, забезпечення зміни його ставлення до себе;
§  Вивчення учнями правил поведінки (етикету): на вечорі, танцях, банкеті тощо.
4.    Наявність плану підготовки та проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність.
5.    Участь колективу вихованців у розробці планів проведення заходу і їх мотивація до активної діяльності.
6.    Хід підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до її виконання.
7.    Педагогічна позиція вчителя, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, залучення їх до роботи в ролі помічників.
8.    Врахування вікових особливостей, індивідуальних і колективних запитів та інтересів дітей.
9.    Позиція школярів під час проведення заходу (активність та ініціатива; байдужість і пасивність).
10.Позитивні, найбільш вдалі моменти заходу, створення виховної ситуації, у якій учні відчувають радість, гордість за себе і товаришів. Хиби і труднощі у роботі, шляхи їх подолання.
11.Ступінь виконання поставлених завдань.

12.Спрямованість у майбутнє (наявність перспектив), визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані проведені заходи, системність виховної роботи у класі.
Share:
«Школа – це маленька держава. Вона не може існувати без ідеї, задуму, що захоплює дітей, учителів, батьків. Якщо така ідея зникає й не народжується нова, школа зупиняється у своєму розвитку. В ній нудьга і немає прогресу»

Блог кабінету хімії

Сайт КЗ "Ліцей НТН" КМР"

МАН України

Навчальний портал

Інформація для абітурєнта

Міністерство освіти й науки України

До мене завітало

На платформі Blogger.